Sen parayi seven adam değilsin dost dun bi konuda korner sayiyorduk 2 dedik ondan sonra senden ses çıkmadı devam etsen konuda odulun garanti idi puaha8 senedir ilk defa @Daimon reis bizi çekti dost
İhtiyaç vardı sağolsun eline sağlık
Sen parayi seven adam değilsin dost dun bi konuda korner sayiyorduk 2 dedik ondan sonra senden ses çıkmadı devam etsen konuda odulun garanti idi puaha8 senedir ilk defa @Daimon reis bizi çekti dost
İhtiyaç vardı sağolsun eline sağlık
Adminler bile etiketlemiyo sadece ben oynuyorum forumdan heralde. Ama artık yatırımı keseceğim hiç takmadı biziAdam bı gelecek 100 tane etiket
Atma kardeşim atma artık yeter
Bı 5-10 da benden ekle dost 20-25 yapalım onuNba var gece adam istesin 10 15 oran veririz dost sıkıntı yok puahaa
Nba oyna sen hiç değilse futboldan dhaa mantıklı maclar söylüyorsun pauhaBı 5-10 da benden ekle dost 20-25 yapalım onu
Dun gece yine 2 bankoyla sevenlerimizi mutlu ettik kendimiz bile oynamadık maçlara nazar değmesin diye o derece hassasiz
Sabah bı kalktım retrobette açık kalmış şarj takiliydi telefon ateş gibi olmuşSen parayi seven adam değilsin dost dun bi konuda korner sayiyorduk 2 dedik ondan sonra senden ses çıkmadı devam etsen konuda odulun garanti idi puaha
NBA maç Verde oynuyalim dostBı 5-10 da benden ekle dost 20-25 yapalım onu
Dun gece yine 2 bankoyla sevenlerimizi mutlu ettik kendimiz bile oynamadık maçlara nazar değmesin diye o derece hassasiz
Listeci beni seçti arkadas konuya baktım 6 kisi aktif vardi o yuzden seni seçemedim puaha biraz konuda aktif kalabilseydin seni de seçerdik te sen bayilmişin her zman ki gibi puahaSabah bı kalktım retrobette açık kalmış şarj takiliydi telefon ateş gibi olmuş
Saat 22.30 gibi işten geldim zaten yorulmusum demekki bayilmisim dost
Bizim hakkimizi kim aldı dost yapisalim hemen dmdenSen parayi seven adam değilsin dost dun bi konuda korner sayiyorduk 2 dedik ondan sonra senden ses çıkmadı devam etsen konuda odulun garanti idi puaha
Daha erken kardeşim bu saatte NBA oynayanin kendisine saygısı yokturNBA maç Verde oynuyalim dost
2 çok az olmadi mi ya benim enerjim olduğunda 6-7 attığım oluyorduGelme kardesim gelme 2 saate gerek kalmadı
Kardeşim sen tavşan değilsin kendine gel2 çok az olmadi mi ya benim enerjim olduğunda 6-7 attığım oluyordu