Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Direksiyon Dersindeki Trajikomik Durumum

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,719
29,109
113
Bugün ilk kez direksiyon sınavına girdim herşey dört dörtlük bir şekilde sürüyorum komisyon vites atarken vs çok güzel vites atışlarını beğendim şeklinde yorumlar yapıyor neyse finish sınava geldim biraz bayır asaga kalıyor arkada araba var bitiş alanındaki numarama geldim komisyon geri gel dedi geldim ufaktan çapraz kaldı neyse boşa aldım el freni çektim stop ettim in dedi indim sordum hocam kaldım mi geçtimmi kaldin diyor neden diyorum vites atışlarında sorun varmış şimdi bu duruma yorumunuz nedir finish noktasında bile bırakılma varmış
isim soyisim nedir komisyonun?
 
Üst