Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Forumbahis Uygulaması Yapılabilir

Novasky

... ɨ̇ֆӄօʀքɨȶ ...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
48,705
53,259
113
Gelirse Cekılıs konularına katılım Msj sayısıda mınımum 2 k olması lazım
 

Collina

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,097
413
83
bizim mobil sürüm uygulama gibi değil mi zaten ilk başlarda tasarlarken öyle düşünüp yapmıştık. Tabii birebir uygulama gibi değil ama benzetmeye çalışmıştık. Bir mobil uygulamada aradığın nedir bu olsa daha iyi olur diyebileceğin birşey var mı ?
Valla anlık bildirim telefona gelen bildirim olursa iyi olur mesela takip edilen konuya atılan yorumlar bildirim, açılan konulara anlık bildirim, birini etiket yapınca onun telefonuna giden bildirim gibi
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,370
63,425
113
Açık konuşmak gerekirse herkesi mutlu edemeyiz o kuralı koysak diğer mutlu olmayacak bu işin sonunda bi kurallar olması gerekli , ama kuralları gözden geçirebiliriz. Varsa önerilerin bilmek isterim.
Aynı konudan bende rahatsızım eskiden gelirse cekiliş konuları açıyordum bol bol ama artık açmıyorum. Bu foruma üye olan herkes kumar oynayan insandır adam 5 yıllık üye 1 kere çekiliş açmamış 1 etkinliği yok sadece çekilişlere katılıyor yani hepimiz onlar gibi olsak forumda hiö hareketlilik canlılık olmaz. Adam 10k çekim paylaşım yapıyor 3 dk sonra 3 kişiye 25 çekilişine katılıyır çok sinir bozucu bi durum. Ayrıca yıllardır çekiliş kuralları aynı güncelleme gelmesi gerek msj sayısı en azından 5k olmalı. Ve hiç etkinlik açmayıp sadece etkinliğe katılanlar konusundada çözüm bulunmalı bu konuda fikir çok olur ama uygulama nasıl olur bilemem. Biraz adil olmalı cekiliş konuları adilden kastım forum kurallaeırı değil sadece çoğu kişinin uyanık geçirmesi. Bu konu çok kez gündeme geldi ama hiç bişey yapılmadı hep ucu acık bırakıldı
 

Novasky

... ɨ̇ֆӄօʀքɨȶ ...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
48,705
53,259
113
Katılmıyorum çekiliş katılım mesaj sayisi 26644 olması lazım
Hiç Farketmez Dostum Bız hep buradayız İsterse Cekılıs katılım msj Sayısı 50 k olsun Bedavacılar Almasında 50 k msj sayısı ustu alsın hiç problem degil
 

BORDOMAVİ

TRABZONSPOR
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,660
10,001
113
Hiç Farketmez Dostum Bız hep buradayız İsterse Cekılıs katılım msj Sayısı 50 k olsun Bedavacılar Almasında 50 k msj sayısı ustu alsın hiç problem degil
Yanlış anlama kardeşim sana laf carpitmaya calismiyorum bana kalsa mesaj sayısını dediğin gibi o civarlara çekerim mesajdan bağımsız olarak da üyenin son 1 haftalık mesajının hangi konularda olduğuna bakarım
 

Alobar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
10,075
5,751
113
Bak sana Soyle soyluyeyım Ben bu forumda Belkı cekılıslerde @Enişte ile en az cıkan adamımdır İskorpit k.adı hele toplasan 2 kere cıkmıstır yanı biz cıkmıyoruz cıkanda en azından aktıf bır dostumuz olsun
gelirse çekilişlerin hiçbirine katılmıyorum sponsor etkinliğine katıldım geçen essbahis 100 kişi dağıtımda çıkmadı 110 kişi falan vardır katılan anca üstüne casinoburdaydı herhalde yine çıkmadı diğer etkinliklerde öyle çıkmıyor nerede üç mesajı olan var sponsor etkinlikleri de onlara çıkıyor
 

Novasky

... ɨ̇ֆӄօʀքɨȶ ...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
48,705
53,259
113
Yanlış anlama kardeşim sana laf carpitmaya calismiyorum bana kalsa mesaj sayısını dediğin gibi o civarlara çekerim mesajdan bağımsız olarak da üyenin son 1 haftalık mesajının hangi konularda olduğuna bakarım
olması gereken o zaten ama Bakalım @Başkan bi ayar cekıcem dedi Guzel bır ayar ceksınde bizde rahatlasak
 

BORDOMAVİ

TRABZONSPOR
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,660
10,001
113
olması gereken o zaten ama Bakalım @Başkan bi ayar cekıcem dedi Guzel bır ayar ceksınde bizde rahatlasak
Çekiliş yapılan siteler var ya onlar nick ayrımı yapıyor zaten nickin düz bişey olursa şansın az olur harf rakam karışık nick yap takip et ilk 3 katildigin çekilişin birisinde cikar
 

Novasky

... ɨ̇ֆӄօʀքɨȶ ...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
48,705
53,259
113
Çekiliş yapılan siteler var ya onlar nick ayrımı yapıyor zaten nickin düz bişey olursa şansın az olur harf rakam karışık nick yap takip et ilk 3 katildigin çekilişin birisinde cikar
okadar akıl edemedık Dost
 

Novasky

... ɨ̇ֆӄօʀքɨȶ ...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
48,705
53,259
113
Birde aktıf olan adamların nıckleerın yanında bi aktiflik yazısı olsun baskan
 

Alobar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
10,075
5,751
113
Birde aktıf olan adamların nıckleerın yanında bi aktiflik yazısı olsun baskan
aktiften ziyade cs go da seri yakalayınca takım logosu alev alıyor ya onun gibi bir şey yapılabilir uzun süre aktif olanlar için ama zor bu işlerden anlayan biri lazım
 
Üst