- 32,741
- 12,204
- 113
30
Real olsa baskonia bile olsa hatta paanat bile olsaydi tamm derdimFener kötü diye girdi herhalde bende fener alt oynardım muhtemelen
Ağa ben ilk fener üst dediğimde Efes yazmistin ama ??Real olsa baskonia bile olsa hatta paanat bile olsaydi tamm derdim
8 cikar1.40 boş lazim yer mi 😂😂
Yapacak bişey yok basketbol oynamak yazı tura denk gelmedi bu sefer.Saglık olsun denedik olmadı
Bende ona slma defim saglik olsunAğa ben ilk fener üst dediğimde Efes yazmistin ama ??