- 131,607
- 92,895
- 113

Pep Guardiola, Manchester City'nin şampiyonluk yarışıyla ilgili kritik açıklamalarda bulundu.
Guardiola, hafta sonu oynanacak West Ham United maçında puan kaybı yaşamaları halinde şampiyonluk yarışının sona erebileceğini söyledi.
''Puan Kaybedersek Her Şeyin Biteceğini Biliyoruz''
Deneyimli teknik adam, "Şimdi sırada West Ham var. Premier Lig en zorlu şampiyonluk.
Hâlâ buradayız ama puan kaybedersek her şeyin biteceğini biliyoruz." ifadelerini kullandı.
Ligin son bölümünün her zaman çok daha zor geçtiğini belirten Guardiola,
"Her zaman söylediğim gibi son 10 maça geldiğimizde her takım bir hedef için oynar; kümede kalmak,
Avrupa kupalarına gitmek ya da şampiyon olmak. Bu yüzden her maç çok zor geçer." dedi.
Guardiola ayrıca, "Artık ikinci bir şans yok." sözleriyle karşılaşmanın önemine dikkat çekti.


