Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol Pep Guardiola: Puan Kaybedersek Her Şey Biter

Daimon

Moderator
Yönetici
Moderatör
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
131,607
92,895
113
1773477049582.png

Pep Guardiola, Manchester City'nin şampiyonluk yarışıyla ilgili kritik açıklamalarda bulundu.

Guardiola, hafta sonu oynanacak West Ham United maçında puan kaybı yaşamaları halinde şampiyonluk yarışının sona erebileceğini söyledi.

''Puan Kaybedersek Her Şeyin Biteceğini Biliyoruz''

Deneyimli teknik adam, "Şimdi sırada West Ham var. Premier Lig en zorlu şampiyonluk.
Hâlâ buradayız ama puan kaybedersek her şeyin biteceğini biliyoruz." ifadelerini kullandı.

Ligin son bölümünün her zaman çok daha zor geçtiğini belirten Guardiola,
"Her zaman söylediğim gibi son 10 maça geldiğimizde her takım bir hedef için oynar; kümede kalmak,
Avrupa kupalarına gitmek ya da şampiyon olmak. Bu yüzden her maç çok zor geçer." dedi.

Guardiola ayrıca, "Artık ikinci bir şans yok." sözleriyle karşılaşmanın önemine dikkat çekti.
 

lucius

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,240
829
113
erken konuşmuş sanki daha 8 hafta var içerde arsenal'le maçı var
 

AnthonyEdwards

İyi bak hastana sor beni ustana
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,424
16,436
113
Bu adam çok zeki. Arteta'nın aklıyla oynuyor haftalardır. Arteta düşme ha
 

Osman1331

Saygılarımla...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,196
1,831
113
Ekli dosyayı görüntüle 944122

Pep Guardiola, Manchester City'nin şampiyonluk yarışıyla ilgili kritik açıklamalarda bulundu.

Guardiola, hafta sonu oynanacak West Ham United maçında puan kaybı yaşamaları halinde şampiyonluk yarışının sona erebileceğini söyledi.

''Puan Kaybedersek Her Şeyin Biteceğini Biliyoruz''

Deneyimli teknik adam, "Şimdi sırada West Ham var. Premier Lig en zorlu şampiyonluk.
Hâlâ buradayız ama puan kaybedersek her şeyin biteceğini biliyoruz." ifadelerini kullandı.

Ligin son bölümünün her zaman çok daha zor geçtiğini belirten Guardiola,
"Her zaman söylediğim gibi son 10 maça geldiğimizde her takım bir hedef için oynar; kümede kalmak,
Avrupa kupalarına gitmek ya da şampiyon olmak. Bu yüzden her maç çok zor geçer." dedi.

Guardiola ayrıca, "Artık ikinci bir şans yok." sözleriyle karşılaşmanın önemine dikkat çekti.
[/QUOTE pek guardiola hayatını gördüğüm en kötü teknik direktör
 
Üst