Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol Şampiyonlar Ligi - Baronlar Yine Devredeydi!

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,103
4,961
113
Aslında tüm oynayanlar oynamayacak boykot edecek ozaman baronlar nah kazanir
 

4YapraklıYonca

🍀🍀🍀
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,290
6,636
113
2. Maç real 4 atacağını bilmeyen yoktur haftaya çok para lazım 😁
 

Frank castle

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,811
4,342
113
Declan rice efsane 2 frikik golü attı.
 

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,103
4,961
113
Arkadaşlar artık midem bulanıyo maçlardan eskiden çaktırmadan şike yaparlardı şimdi utanmada kalmadı göz göre göre şike yine baronlar devredeydi ne güzel dünya biz resmen baronların ceplerini dolduruyoruz
 

bayharborbutcher

i really hate that name
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,737
1,522
113
Gtveren reale sövmek isteyip sövemeyenler bu yoruma her beğeni kralın bu orspu çcuğu takımna bir tokat
 
Üst