Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Tenis Sezonun İlk WTA Şampiyonu Sabalenka

Shellac

Moderator
Yönetici
Moderatör
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
157,426
194,781
113
1673951913366.png

Teniste sezonun ilk WTA turnuvasını Sabalenka kazandı.

Kadınlar Tenis Birliği (WTA) tarafından düzenlenen sezonun ilk turnuvası Uluslararası Adelaide 1'i, dünya 5 numarası Aryna Sabalenka kazandı.

Teniste sezonun ilk WTA turnuvası Uluslararası Adelaide 1, Avustralya'da final maçıyla sona erdi. Dünyanın 5, turnuvanın ise 2 numaralı raketi Sabalenka, 18 yaşındaki Çekyalı rakibi Linda Noskova'yı finalde yenerek şampiyon oldu.

Adelaide kentinde düzenlenen turnuvanın tek kadınlar finalinde Sabalenka, Noskova'yı 1 saat 43 dakika süren karşılaşmanın ardından 6-3 ve 7-6 (4) sonuçlanan setlerle yenerek zafere ulaştı.

Uluslararası Adelaide 1 şampiyonluğu ile dünya 5 numarası Sabalenka, kariyerindeki 11. WTA şampiyonluğunu elde etti.
 

Spyzera

Herhangi Bir Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
2,543
2,523
113
Turnuva biteli 1 hafta oluyor. resimdeki kadın swiatek, sabalenka değil :D
 
Üst