27 Kas 2025 #1 cqulec Tanınmış üye Aktif Üye Ayrıcalıklı Üye Yeni Üye TC Onaylı 4,955 4,234 113 Beyler airfry'de kestane pişirdim. 20 dakika 200 derecede. İnanılmaz iyi oldu. Sobadakinden bile lezzetli. Deneyin derim.
Beyler airfry'de kestane pişirdim. 20 dakika 200 derecede. İnanılmaz iyi oldu. Sobadakinden bile lezzetli. Deneyin derim.
27 Kas 2025 #2 R roberto80 Tanınmış üye Aktif Üye Ayrıcalıklı Üye Yeni Üye TC Onaylı 2,320 991 113 cqulec' Alıntı: Beyler airfry'de kestane pişirdim. 20 dakika 200 derecede. İnanılmaz iyi oldu. Sobadakinden bile lezzetli. Deneyin derim. Genişletmek için tıkla ... afiyet olsun sende kestane yiyecek keyif varmis darisi olmayanlara
cqulec' Alıntı: Beyler airfry'de kestane pişirdim. 20 dakika 200 derecede. İnanılmaz iyi oldu. Sobadakinden bile lezzetli. Deneyin derim. Genişletmek için tıkla ... afiyet olsun sende kestane yiyecek keyif varmis darisi olmayanlara
27 Kas 2025 #3 Gnyckmk Tanınmış üye Aktif Üye Ayrıcalıklı Üye Yeni Üye TC Onaylı 366 214 43 Airfry imiz yokki deneyek ..hadi onuda geçtim.kestanenin kilosu kaç olmuş zengin yiyeceği .