Ben hayatımda böyle maç gormedim.dun cebimde 30₺ var kupon yaptım 150₺ veriyor bayiden dedim hepsi 6 maçı olsun tutarsa 9 maçlarına oynarım. Bu lanet maç Zrinjski ertelendi bugün saat 6 ya az önce gittim bayiye halen sonuclanmamis altı üstü 94₺ alacgm bu kadar bezdirilmez insan maç oynanmasi üzerinden 29 saat geçti maç halen 1 oran sayilmiyr
