Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Arkadaşlar Alkollü Araç Cezası Hakkında

sapsap10

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
10,802
10,453
113
Arkadaşlar kuryeyim bugün motorla kaza yaptım ambulans geldi hastanede kanımda 0.23 promil alkol çıkti 1 yıldır alkol kullanmıyorum 6 ay ehliyetime el koydular ceza yazdılar büyük para lazım her halde ne yapabilirim ve orucluydum
Dayı kanda çıktıysa %100 alkollüsündür alkolmetre hata verebilir ama kan testi kesin sonuçtur geçmiş olsun seve seve ödeyeceksin
 

gonghu1

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,289
1,071
113
Yüzde yüz değildim alkol 1 yıldır azima almıyorum sabah 7 de isen çıkıp yatıyorum akşam 6 tekrwr gidiyorum
 

gonghu1

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,289
1,071
113
Raporda on rapor dur yazıyor onaylı değildir diyor
 

turker03

Bozkurt-Vatan
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,212
2,980
113
Ülkenin haline bak aw kaç kişiye boyle yaptılar kim bilir arkasını aramayan garibim vatandaş ödedi yazık cidden
 

Frank castle

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,811
4,342
113
Ölmemiş adamı kefene koyuyorlar yıkayan adam tabuta koyuyor morgda canlı olduğu anlaşılıyor ne bekliyorsun ki sağlık sistemi leş gibi
 

ferdikadıoğlu

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
22,158
11,427
113
Kan verdin alkollü çıktı direkt itiraz edip hastaneye gidecektin eğer kolonya dezenfektan Felan kullandıysan onlar da öyle yapıyor
 

turker03

Bozkurt-Vatan
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,212
2,980
113
Trafik şubeye gitmeye gerek varmı
Ceza itirazları sulh ceza hâkimliğine yapılır gidip onlardanda bilgi alabilirsin yolda denk gelirse bı trafik polisine de sorabilirsin böyle boyle böyle oldu diye onlarda şuraya git buraya git derler ama trafik cezası itirazları sulh cezaya yapiliyor
 

Azadi6321

Şampiyon Amedspor✌️✌️✌️
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
12,297
5,115
113
Geçmiş olsun akol kolay kolay geçmiyor kandan 1 ay süresi var bide kan tazelenmedigi için çıkıyor malesef kötü olmuş 9k ceza
 

turker03

Bozkurt-Vatan
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,212
2,980
113
Cihazda cikipta kan isteyip kanda cikmayani çok gordumde çok sakat kanda cikmasida ins cozulur
 

BORDOMAVİ

TRABZONSPOR
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,662
10,004
113
Devlet memurlarına gram güvenim yok 10 sene olmuştur bir rahatsızlık geçirdim ambulansla hastaneye götürdüler rapora madde kullanımı yazmışlar hayatımda bu yaşıma kadar o tür şeylere merak bile salmadim kullanmadım da o zamandan beri devlet hastanesinin kapisindan dahi geçmedim parası neyse verir özelde görürüm işimi 5 para etmez devlet çalışanlarına guvenmektense
 
Üst