Aynen kardeşim yanına sütlü köpüklü getir lütfenGyokeres ve jesus' u satmak isteyen Arsenal osimheni istiyor
Şimdilik teklif 130 milyon Euro
Ekli dosyayı görüntüle 943039
real madrid yada citye giderGyokeres ve jesus' u satmak isteyen Arsenal osimheni istiyor
Şimdilik teklif 130 milyon Euro
Ekli dosyayı görüntüle 943039
Ulan sen hala utanmadan konu açıyor musun kepaze herifGyokeres ve jesus' u satmak isteyen Arsenal osimheni istiyor
Şimdilik teklif 130 milyon Euro
Ekli dosyayı görüntüle 943039
Odegard,Saliba,saka,rica+100 bir düşünüruzGyokeres ve jesus' u satmak isteyen Arsenal osimheni istiyor
Şimdilik teklif 130 milyon Euro
Ekli dosyayı görüntüle 943039
Osimhen bu paylaşımdan sonra sakatlanirsa bu heriften bilinUlan sen hala utanmadan konu açıyor musun kepaze herif
130 az 2 milyor euro 🤣🤣🎈MENGyokeres ve jesus' u satmak isteyen Arsenal osimheni istiyor
Şimdilik teklif 130 milyon Euro
Ekli dosyayı görüntüle 943039
200;250 az demişsin 800-900a gider o kadar yani kumar oynamaktan paranın nasıl bişey olduğunu unutmuşsunYok artık diyenler fener Beşiktaş taraftarı ula eli ayağı tutmayan forvete 80 90m veriyorlar osimhen 3-4 gömlek üstü napoli de bu performans a devam etse napoli dünya devlerine 200-250m a satardı Türkiye de diye ucuza kapatmaya çalışıyorlar
Evet yok dostum osimhenden iyi 3 tane forvet varAynen 7000 trilyon dolar dünyadaki tek büyük topçu başka kimse yok
Adam 200&300 demiş 200-300 milyon dolarEvet yok dostum osimhenden iyi 3 tane forvet var
Mbappe
Haaland
Kane
Kane yaşlandı
Haaland ve mbappeyi de şu an 130 a alamazsın ok
Hasan sabbah ile aynı fikirde olmak beni ziyadesiyle üzüyorEvet yok dostum osimhenden iyi 3 tane forvet var
Mbappe
Haaland
Kane
Kane yaşı var
Haaland ve mbappeyi de şu an 130 a alamazsın ok
Fikrin var aklın yok.kimse salak değil herkes görüyor kimin ne olduğunu neyin kudurmasi sorsak akşamki maçta çok iyi oynadiniz.yerlerde sürünen siz degildiniz. Adam serçe parmağınla Barış alpere takla attırdı düşün ne kadar iyisinizLan bu yorumdakiler nasıl kuduruyor öyle forvetinde sidikle oh Koh mu ney boksa işte hahahah sidikle ohu izliye izliye gözünüz sisiyor demi shahahaahhaah fakir gurabalar sizi tek eğlenceleri Galatasarayin gerçekleriyle alay etmek 8 yaşında çocuk aklı tıpkı ahahahahha