Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol Arsenal Ruhsuzlar Ordusu

Azadi6321

Şampiyon Amedspor✌️✌️✌️
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
12,294
5,115
113
Final ilk yarı 0 olur MS:alt olur kupayı Inter alir
 

Nihat5561

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,427
2,583
113
10.5 korner üst oynamıştım 6 maç geldi tek bundan 12 bin gitti
 

Rekorist0x

İddaacı - 100TL Numaralı Adam
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,508
1,694
113
Final maçı yüzde yüz uzatmalara gidecek not edin
 

murat1200

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,047
391
83
3000 lira gitti bunların yüzünden :)
 

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Psg geçmiş sezonlarda çok saçma sapan kadrolar kuruyordu. Messi, Mbappe, Neymar üçlüsünden hiçbirisi geriye gelip savunma katkısı vermiyordu. Takım her maç eksik şekilde savunma yapıyordu. Bu sezon tüm kaprisli yıldızlarından kurtuldular ve takım bir şeye benzedi. Artık herkes koşuyor ve herkes savunma katkısı yapıyor

Bence kupayı da Psg alır artık. Zaten çok gecikmiş bir kupaydı bu kadar harcamalara göre
 

ali77

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,518
706
113
Kupa interin bu saaten sonra
 

Rg1940

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
445
127
43
Psg geçmiş sezonlarda çok saçma sapan kadrolar kuruyordu. Messi, Mbappe, Neymar üçlüsünden hiçbirisi geriye gelip savunma katkısı vermiyordu. Takım her maç eksik şekilde savunma yapıyordu. Bu sezon tüm kaprisli yıldızlarından kurtuldular ve takım bir şeye benzedi. Artık herkes koşuyor ve herkes savunma katkısı yapıyor

Bence kupayı da Psg alır artık. Zaten çok gecikmiş bir kupaydı bu kadar harcamalara göre
Haklısın bencede mbabbe den kurtulması bence PSG yi kendine getirdi şuan realde de kriz yaratmaya başlıyor mbabbe bak göreceksin
Yalnız şampiyon yönünden ben Inter ciyim iyi olan alsin
 

mekan5959

Neredeyim diye sorma hayatın dibi ....
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,800
1,075
113
Kupa PSG'ye hayırlı olsun İnter bütün şansını barca macında kullandı zaten
 
Üst