- 11,148
- 7,236
- 113
Bakayım seninkine@efkalade1 görüyon dimi bi benimkini beğenmemiş. Canın sağolsun isa gardaşım,,.’”
Bakayım seninkine@efkalade1 görüyon dimi bi benimkini beğenmemiş. Canın sağolsun isa gardaşım,,.’”
Tüm enerjimle maçı açtım getiricemNiye gol yok..bide Mac başı aldık..ula juniors
Sağolasın canım yeğenim...tşkler..acil sahaya girelim..bunlar uyuyorBol şans isa abim,,,.
35ten sonra bi tane gelir abiSağolasın canım yeğenim...tşkler..acil sahaya girelim..bunlar uyuyor
Ben 2/0 olur diye düşünmüştüm maç başında...bı an skoru öyle görüp bastım...ddsd35ten sonra bi tane gelir abi
Bolsans çaycı@Northe kardeşimin katkılarıyla 3 adımlık bir rol kalkişmasina adım atmış bulunuyorum..Kendisine teşekkürlerimi sunarım..
Hedefe ulasirsam 3 çiplak kardeşime bir umud parası atarım..
Not lütfen parası olan role gelmesin..
Adım 1.
Küçük juniyurs bı gol dedik..
Ekli dosyayı görüntüle 722860
Gardasim çaylar iptal galibaBolsans çaycı
ev lanet isabet sutu yok hep daga daşa bence cay icelim bizGardasim çaylar iptal galiba
Maç başı aldık bı gol yok ...tşkler sen geldinse goll umudu vardır elbet
Diyorum ya karambole gol olursa olur yoksa çok zorev lanet isabet sutu yok hep daga daşa bence cay icelim biz
Aynen gol erken gelir dedik,halt ettik..bunlar 120 dakika oynasa gene 0/0 biter..bide futbolun memleketi Arjantin ,başkenti maradono diyorlar .ev lanet isabet sutu yok hep daga daşa bence cay icelim biz
Buda benim şansıma galiba ben artık şaşırmıyorum 😔Aynen gol erken gelir dedik,halt ettik..bunlar 120 dakika oynasa gene 0/0 biter..bide futbolun memleketi Arjantin ,başkenti maradono diyorlar .
2. yarı 1.5 üst olur 2 arjantin maçıdaAynen gol erken gelir dedik,halt ettik..bunlar 120 dakika oynasa gene 0/0 biter..bide futbolun memleketi Arjantin ,başkenti maradono diyorlar .