Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Averaj Takımı

a2daflex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,458
2,200
113
sen 24 yıl sonra dünya kupasına git averaj takımı ol şaka gibi bi olay ben hayatım boyunca türkiyeyi dünya kupasında görmemiştim görenleriniz vardır belki bizde gördük görmesine 1 tane gol sevinci yaşayamadık valla dostlar sizi bilmemde benim uykusuz kaldığım gecelerin hakkı helal değildir.
 

Karamsar34

Forum Yetkisizi 🍀
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,972
992
113
sen 24 yıl sonra dünya kupasına git averaj takımı ol şaka gibi bi olay ben hayatım boyunca türkiyeyi dünya kupasında görmemiştim görenleriniz vardır belki bizde gördük görmesine 1 tane gol sevinci yaşayamadık valla dostlar sizi bilmemde benim uykusuz kaldığım gecelerin hakkı helal değildir.
En iyi ilk 8 üçüncü olma hayalide yaşş elendik
 

Alikemal

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,969
9,411
113
sen 24 yıl sonra dünya kupasına git averaj takımı ol şaka gibi bi olay ben hayatım boyunca türkiyeyi dünya kupasında görmemiştim görenleriniz vardır belki bizde gördük görmesine 1 tane gol sevinci yaşayamadık valla dostlar sizi bilmemde benim uykusuz kaldığım gecelerin hakkı helal değildir.
Gol sevinci için Eylül ayında san marino maçını beklicez
 

Mert0800

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
251
92
28
sen 24 yıl sonra dünya kupasına git averaj takımı ol şaka gibi bi olay ben hayatım boyunca türkiyeyi dünya kupasında görmemiştim görenleriniz vardır belki bizde gördük görmesine 1 tane gol sevinci yaşayamadık valla dostlar sizi bilmemde benim uykusuz kaldığım gecelerin hakkı helal değildir.
Usta ABD böyle takıma 5 tane rahat atar bu ne arkadaş piskolojim bozuldu yeminle
 

JackWilshere10

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,054
8,565
113
sen 24 yıl sonra dünya kupasına git averaj takımı ol şaka gibi bi olay ben hayatım boyunca türkiyeyi dünya kupasında görmemiştim görenleriniz vardır belki bizde gördük görmesine 1 tane gol sevinci yaşayamadık valla dostlar sizi bilmemde benim uykusuz kaldığım gecelerin hakkı helal değildir.
averaj takımı degil cok gol yenilmedi de sadece easy puan şurda el salvador felan olsa yine 1 puan alırdı 2 takımdan
 

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,735
29,131
113
yahu siz paraguayı avustralyayı ne zannediyorsunuz ki ben anlamıyorum maç sonuçları gayet normal
senin forvetin yok nasıl goal atacaksın
 

Gustavo29

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
913
570
93
2002 neydi be. Her maç sonrası şehir meydanına inerdik mehter takımları felan olurdu. Ülke bitmiş. Geçmiş olsun.
 

a2daflex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,458
2,200
113
grubu lider çıkmayı planlarken başını olduk ya ona yanıyorum
 

HaYaTıNsEsİ

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
10,731
10,627
113
Haftaya sabahın 5inde uyanmayacak kimse bide bu açıdan bakalım uyanan olursada uyanmısken sabah namazı kılsın
 

a2daflex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,458
2,200
113
Haftaya sabahın 5inde uyanmayacak kimse bide bu açıdan bakalım uyanan olursada uyanmısken sabah namazı kılsın
ben birde uyumadım hiç uykuyu haram ettiler bugün ne arda ne kenan ne hakan sağanın iyileri net merih mert birde 2. ysrı deniz hariç oyuna girenler
 

HaYaTıNsEsİ

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
10,731
10,627
113
ben birde uyumadım hiç uykuyu haram ettiler bugün ne arda ne kenan ne hakan sağanın iyileri net merih mert birde 2. ysrı deniz hariç oyuna girenler
Bana göre sahanın en iyisi top toplayicilar oldu bizde kimse istenilen performansı vermediozellikle son vuruşlar berbat
 

Okmsxs

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
470
360
63
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL KEREM AKTURKOĞLUUUUUUUUUUUUUUUUUU
 

a2daflex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,458
2,200
113
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL KEREM AKTURKOĞLUUUUUUUUUUUUUUUUUU
kardeş sen fifa oyunu yayınımı izliyorsun?
 

burkon

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,830
1,744
113
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL KEREM AKTURKOĞLUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Kardeş demicen buna ne kardeşi afedersin m....al.. deynegi bildiğin yenilmisiz hadsiz
 

Gallipoli

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,178
1,405
113
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL KEREM AKTURKOĞLUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Onun ben kerem gib çarpık bacaklarına atayım
 
Üst