Öyle böyle kanser etmez hemde oyuzden iyiki GALATASARAY lıyım 😅Fener adamı kanser eder ilk yarı +6.5 vardı vurmadik valla aklımdan geçmişti ama maçı izleyek diye böyle bi bahis aldık valla
Yakma içimizi bir İddaa uğruna fenerli olduk yemin ettik kurtulamiyoruz valla 🤣Öyle böyle kanser etmez hemde oyuzden iyiki GALATASARAY lıyım 😅
Rakip yabancı olunca mecbur ülke takımının yanındayız kim olursa olsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷Yakma içimizi bir İddaa uğruna fenerli olduk yemin ettik kurtulamiyoruz valla 🤣