- 31,727
- 17,407
- 113
8 basss evvvv
Mecbur bırakmak lazım ben son 2 senede başıma gelen sıkıntılardan günde 3 paket içiyordum bazen 4 sonra ebemizi gördükDostum bende gördüm bi kalp krizi gecirdim yogun bakimda bi arrest oldum
Dostum bilenler bilir rahat gelecek bir maç yok salliyoruz ya tutuyor ya yatıyorCok rahat gelecek
İçmiyorum zaten nasıl içeyim boğazımda koca delik var hala içersem Duman geri çıkıyor 🤣İçme boşver bırak bu vesileyle
Kesinlikle birakmak lazimMecbur bırakmak lazım ben son 2 senede başıma gelen sıkıntılardan günde 3 paket içiyordum bazen 4 sonra ebemizi gördük
Benim babamda içiyordu 2 sene önce aort anevrizmasi geçirdi bir kez normal ameliyat oldu kapalı ameliyat en son da geçen sene temmuzda tekrar hastanede iken damar patladı artık 8 saat sürdü ameliyati hastane de olmasaydi kurtulması imkansızdiKesinlikle birakmak lazim
Çok geçmiş olsun reisBenim babamda içiyordu 2 sene önce aort anevrizmasi geçirdi bir kez normal ameliyat oldu kapalı ameliyat en son da geçen sene temmuzda tekrar hastanede iken damar patladı artık 8 saat sürdü ameliyati hastane de olmasaydi kurtulması imkansızdi