- 30,875
- 3,838
- 113
Mola
Ben bi ara özelden paso yazıyorum başkana aramızı iyi tutalım diye bi ara başkan sıkıldı çetleşiyoruz diye tam banlıcanı anladım kolay gelsin dedim gülücük attıForumun sahibi ne yapsa kimse birsey diyemez o yuzden yapacak birseyimiz yok puaha
21 55 son görülme de sen niye etiket ettin şimdi neyse kaçtım ben bolsans puahaSelamın aleyküm sayın @Başkan 🤚
Çan lar çalmaya başladı erhan için geri sayım neyseki başkan aktif değil en az 4-5 etiket gelirse sıkıntıBirinci etiketi attık valla bakalım ne olacak 🤣
Selam verdim bişi demedim ki Allah'ın selamını verdik 😁21 55 son görülme de sen niye etiket ettin şimdi neyse kaçtım ben bolsans puaha