- 12,453
- 3,830
- 113
Resmi won bekliyorduk güzel kurudular
Varsa ufak bir termos bardak kahve al bideDost tebrikler @AzraeL son adımı da insallah yapalım sonra ben gidip yağmurda yürücem başım öatlıyor 😂
Valla şurda bende ona karşıyım ana bacı küfür etmek kadar saçma bişey yok metinde çok işin goygoyundaydı bu ara kurtaran zaten karakteri olmayan biri fearj da bişey diyemicem küfür işin içine girince karşılık vermiştirde ben artık o kadar uzağım ki o muhabbetlere raporla geç en iyisi ama dediğim gibi ana bacı küfür boş iş ben de tabi eşşek dedim diye ban yemiştim 1 kere 😀Kurtaran ana bacı sovdu fearj e bende konuyu gördüm yazdim zaten başkanı felan etiket edip bu adamlar artık haddi asti diye bunlara 3 gün ban verilmez artik burda bizde sinirleniyoruz ama hiç bir zaman kimsenin anasına bacısına sövecek kadar haddimizi asmiyoruz konuda metinde ortalığı karıştıran kisiydi
Bende denyo demiştim galiba wiskasa 2 gün ban yemiştim benim de daha komik olaydı puahaValla şurda bende ona karşıyım ana bacı küfür etmek kadar saçma bişey yok metinde çok işin goygoyundaydı bu ara kurtaran zaten karakteri olmayan biri fearj da bişey diyemicem küfür işin içine girince karşılık vermiştirde ben artık o kadar uzağım ki o muhabbetlere raporla geç en iyisi ama dedim ki ana bacı küfür boş iş ben de tabi eşşek dedim diye ban yemiştim 1 kere 😀
La adam bana küfür etti ben ona eşşeksin kardeşim eşşeğin yeri bura değil demiştim heralde oda komik aslında ama banı hak etmiştim eşşeklere hakaret ettikBende denyo demiştim galiba wiskasa 2 gün ban yemiştim benim de daha komik olaydı puaha
Onu şimdi içiyorumVarsa ufak bir termos bardak kahve al bide
Bu sefer olacak sankiSaplayanzi
İnşallah brom iyi durumda değilimBu sefer olacak sanki
Esek lafından degil burda ikili tartismada eger olayin içinde yer alıyorsan karşı taraf sna argo kullanıyorsa sende argo kullanmasan bile ona karşılık verirsen ikiniz birden banlaniyorsunuz ben 2 defa hiç bir argo kullanmadan ban yemiştimLa adam bana küfür etti ben ona eşşeksin kardeşim eşşeğin yeri burda değil demiştim heralde oda komik aslında ama banı hak etmiştim eşşeklere hakaret ettik
Bol şans3
Kuruşu Kuruşuna Vurdum