Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling AzraeL / Kasa 1500 HedeF 3-4 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

berkays7

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
12,453
3,830
113
Resmi won bekliyorduk güzel kurudular
 

JoeQuanqa

𝓶𝓾𝓮𝓻𝓽𝓸
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
65,520
37,001
113
Kurtaran ana bacı sovdu fearj e bende konuyu gördüm yazdim zaten başkanı felan etiket edip bu adamlar artık haddi asti diye bunlara 3 gün ban verilmez artik burda bizde sinirleniyoruz ama hiç bir zaman kimsenin anasına bacısına sövecek kadar haddimizi asmiyoruz konuda metinde ortalığı karıştıran kisiydi
Valla şurda bende ona karşıyım ana bacı küfür etmek kadar saçma bişey yok metinde çok işin goygoyundaydı bu ara kurtaran zaten karakteri olmayan biri fearj da bişey diyemicem küfür işin içine girince karşılık vermiştirde ben artık o kadar uzağım ki o muhabbetlere raporla geç en iyisi ama dediğim gibi ana bacı küfür boş iş ben de tabi eşşek dedim diye ban yemiştim 1 kere 😀
 

zeisy

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
32,777
12,215
113
2 de tamam gecelim 3 e
 

KaRaa

1881-193∞ ..
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
23,983
9,420
113
won bu artık @AzraeL tebrik sıradaki gelsin devam edelim
 

Erhan2121

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,365
54,169
113
Valla şurda bende ona karşıyım ana bacı küfür etmek kadar saçma bişey yok metinde çok işin goygoyundaydı bu ara kurtaran zaten karakteri olmayan biri fearj da bişey diyemicem küfür işin içine girince karşılık vermiştirde ben artık o kadar uzağım ki o muhabbetlere raporla geç en iyisi ama dedim ki ana bacı küfür boş iş ben de tabi eşşek dedim diye ban yemiştim 1 kere 😀
Bende denyo demiştim galiba wiskasa 2 gün ban yemiştim benim de daha komik olaydı puaha
 

Erhan2121

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,365
54,169
113
La adam bana küfür etti ben ona eşşeksin kardeşim eşşeğin yeri burda değil demiştim heralde oda komik aslında ama banı hak etmiştim eşşeklere hakaret ettik
Esek lafından degil burda ikili tartismada eger olayin içinde yer alıyorsan karşı taraf sna argo kullanıyorsa sende argo kullanmasan bile ona karşılık verirsen ikiniz birden banlaniyorsunuz ben 2 defa hiç bir argo kullanmadan ban yemiştim
 

JoeQuanqa

𝓶𝓾𝓮𝓻𝓽𝓸
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
65,520
37,001
113
Evet beyler yeni yıldan neler bekliyoruz bakalım ben 2026 nın benim senem olcağını düşünüyorum araştırdım ya ölüyoruz ya öldürüyoruz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst