Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling AzraeL Kasa-750 Hedef 3,4 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KaRaa

1881-193∞ ..
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
23,983
9,420
113
128 yavaş yavaş
 

fatih1983

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
4,218
3,213
113
Adam padişahbetten bakiyesi sıfırlanmış konu açıyor konuyu kaldırıyorlar böyle bir şey yok bu durumda magdur olunuyor destek olunacagına köstek olunuyor
 

SaHgEc

BEŞİKT🖤ŞK
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
48,801
20,177
113
Evet dep yalpalamaya başladı daha direnci kalmaz karşılık vermese harika olacak
 

JoeQuanqa

𝓶𝓾𝓮𝓻𝓽𝓸
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
65,517
36,999
113
Hiç sorma peki fener maçı +7 gol olmasına ne diyeceksin 😁
Kanka ztn görmüyonmu 3 maçta 5 ve üstü gol oldu süper lig de 5 gol ve üstü 3 maç kaç kere gördük 1 hafta içinde iyi yapıyorlar bu işi bide yasalda da fenere oynayanlara iade yapmışlar twitter çalkanıyordu kahpeler bide kazandırmıyor ellerinde oynatıyor
 

SaHgEc

BEŞİKT🖤ŞK
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
48,801
20,177
113
Barem 163,5
 

SaHgEc

BEŞİKT🖤ŞK
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
48,801
20,177
113
Moladayiz
 

JoeQuanqa

𝓶𝓾𝓮𝓻𝓽𝓸
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
65,517
36,999
113
3ünde de kırmızı çıkması
Ya kanka ayarlamışlar herşeyi düzenek belli hepside bilerek geriye düşüyor şu trabzon 10 kişiden 2 gol yedi bugün biri penaltı o p6 nında p6 alakası yok biliyormusun herşey aayarlı düzeneği kurmuşlar kendileri nasıl kazanırsa en yasa dışını kendileri yapıyor koyun gibi güdüyorlar milleti
 

SaHgEc

BEŞİKT🖤ŞK
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
48,801
20,177
113
Dep atama 😡😡😡
 

AzraeL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,409
10,709
113
Kanka ztn görmüyonmu 3 maçta 5 ve üstü gol oldu süper lig de 5 gol ve üstü 3 maç kaç kere gördük 1 hafta içinde iyi yapıyorlar bu işi bide yasalda da fenere oynayanlara iade yapmışlar twitter çalkanıyordu kahpeler bide kazandırmıyor ellerinde oynatıyor
Ne diyelim elimizden birşey gelmez düşene bir tekme de onlar vuruyor vuran vurana valla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst