- 1,126
- 268
- 83
İtalyanlar sayıyla başladı
Bı biz kaldik dostİlk baştan beri burda olanların yarısından fazlası gitti ekmek yok diye 🤣
Baktılar bu 2. Adımı gecemiyor kaçtılar 😃😃😃İlk baştan beri burda olanların yarısından fazlası gitti ekmek yok diye 🤣
İstermisin bu sefer deplasman atsın 30 sayı 🤣İtalyanlar sayıyla başladı
Aynen öyle şimdiden 7 attı bittik galiba 🤣51 oldu bu perde diğer takım mı coşacak
HaydiiB Planı Girsin Devreye O Zaman ortalık 56 olsun
Diğeri geldi gibi de 64 alt olan sıkıntıAynen öyle şimdiden 7 attı bittik galiba 🤣