Beklentim yok dost en azından adımız geçseydi düşünmen yeterSanada ulasirim dost mebla kucuk olur ama gonul kirmamis oluruz dost
Beklentim yok dost en azından adımız geçseydi düşünmen yeterSanada ulasirim dost mebla kucuk olur ama gonul kirmamis oluruz dost
Yok dost gozden kacirmisim demekki yaslilik iste 👍Beklentim yok dost en azından adımız geçseydi düşünmen yeter
Bizde yaşlandık ondan bu alınganlık tüm şans seninle olsun 😊Yok dost gozden kacirmisim demekki yaslilik iste 👍
Ama kuponun gelmesi lazim ilk once 😃Yok dost gozden kacirmisim demekki yaslilik iste 👍
Eyvallah kardesimBizde yaşlandık ondan bu alınganlık tüm şans seninle olsun 😊
1.5 alt almistim dostVe gollll
Yemin ederim farketmedim cidden yaşlanmışız kusura bakma reis1.5 alt almistim dost
Onemli degil dostYemin ederim farketmedim cidden yaşlanmışız kusura bakma reis
Bol şans kardoKupon gelirse Ondo41 ve Husobey31 size ulasacagim saldirayabi gonderim yapti sizinde hakkiniz var bakalim sans kismet buradaki ilk paylasimim umarim olur