Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol Barcelona - Dordmund Baronların Maçı!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Rekorist0x

İddaacı - 100TL Numaralı Adam
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,508
1,694
113
Evet Dostlar Az Önce İzlediğime İnanamadım Dordmundun Net Golu Ofsayt Gerekçesiyle Verilmedi Ancak Pozisyondaki 2 Oyuncu Pasif Durumda Yüzde Yüz Golu Vermediler. Artık Göz Göre Göre Yapıyorlar Şikeyi. Dordmund Gol Attığında Oran Uçmuştu BÜYÜK BARONLAR YEDİRMEDİ Her Zamanki Gibi
 

Tahtsızkral

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,017
304
83
evet dışarıdan müdahale çok fazla oluyor
 

jakadal5252

Ah ulan rıza
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
14,001
6,614
113
Evet Dostlar Az Önce İzlediğime İnanamadım Dordmundun Net Golu Ofsayt Gerekçesiyle Verilmedi Ancak Pozisyondaki 2 Oyuncu Pasif Durumda Yüzde Yüz Golu Vermediler. Artık Göz Göre Göre Yapıyorlar Şikeyi. Dordmund Gol Attığında Oran Uçmuştu BÜYÜK BARONLAR YEDİRMEDİ Her Zamanki Gibi
Kral dalgamı gecıyosun 2 öetre ofsayt bende 1 golden yattım ama 2 metre ofsaytıda gormeyecek degılım
 

gokhan85

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,119
372
83
Her gun baronlarin gunu😀😀
 

Beyblade03

Fenerbahçe
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,505
5,948
113
Evet Dostlar Az Önce İzlediğime İnanamadım Dordmundun Net Golu Ofsayt Gerekçesiyle Verilmedi Ancak Pozisyondaki 2 Oyuncu Pasif Durumda Yüzde Yüz Golu Vermediler. Artık Göz Göre Göre Yapıyorlar Şikeyi. Dordmund Gol Attığında Oran Uçmuştu BÜYÜK BARONLAR YEDİRMEDİ Her Zamanki Gibi
Olm senin kör gözüne diyecem artık net ofsayt olan gole nasıl ofsayt olmayan diyorsun. Bende var oynadım da bu kadar da abartma
 

Fterim1905

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
32,574
30,831
113
Evet Dostlar Az Önce İzlediğime İnanamadım Dordmundun Net Golu Ofsayt Gerekçesiyle Verilmedi Ancak Pozisyondaki 2 Oyuncu Pasif Durumda Yüzde Yüz Golu Vermediler. Artık Göz Göre Göre Yapıyorlar Şikeyi. Dordmund Gol Attığında Oran Uçmuştu BÜYÜK BARONLAR YEDİRMEDİ Her Zamanki Gibi
Kanka hangi takımlısın
 

liberte

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,066
2,594
113
Barça, Paris kazanır,
Paris en az 3
Barça en az 2 korner fark atar dedik. 2. Yarı Barça 1 korner atmadı. Rakip peşpeşe kornerler kullandı. Barça bunu hep yapıyor. Teknik takımlar fazla korner atmıyor.
 

Rekorist0x

İddaacı - 100TL Numaralı Adam
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,508
1,694
113
Barça, Paris kazanır,
Paris en az 3
Barça en az 2 korner fark atar dedik. 2. Yarı Barça 1 korner atmadı. Rakip peşpeşe kornerler kullandı. Barça bunu hep yapıyor. Teknik takımlar fazla korner atmıyor.
buda Bir örnek
 

TommyEgan

Enayi Üye ( Dolandırılmaya Müsait )
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
7,136
7,375
113
Kafayı baronlarla bozmuşsun
 

İlterisKağan

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
724
503
93
İftira atma benim bir suçum yok!!
 

worexpro

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,643
555
113
Para olan yerde şike mutlaka vardır ama her maçta olmaz
 

MaximLestienne

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
17,855
16,577
113
la şunu ciddiye alıp cevap bile vermeyin aklınca makara yapıyo çok komik gibi 4 ucl maçı da üst oldu dünden beri ezel'in kör anası meliha bile hepsine üst bastı kazandı bu hala baron maron diyo
 

Beeinvaan

Hₑₚ ₖₐybₑdₑₙ ᵤ̈zgᵤ̈ₙ ₐdₐₘ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
8,939
7,464
113
Evet Dostlar Az Önce İzlediğime İnanamadım Dordmundun Net Golu Ofsayt Gerekçesiyle Verilmedi Ancak Pozisyondaki 2 Oyuncu Pasif Durumda Yüzde Yüz Golu Vermediler. Artık Göz Göre Göre Yapıyorlar Şikeyi. Dordmund Gol Attığında Oran Uçmuştu BÜYÜK BARONLAR YEDİRMEDİ Her Zamanki Gibi
Yeter brom yeter brom yeter brom yeter
Yeter
yeter
Yeter
Olum her mactan sonra cik cikiyorsun
Mac 4 0 da bitse 4 1 de bitse 0 0 da bitse
Baronlar diyorsun bu maci yedi diyorsun
Foruma renk katiyorsun tamamda
Yeter la😂😂
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst