- 11,275
- 4,485
- 113
31
Federal alicak gibiFederal çıldırdı...gönlünce woon olsun
Bazen içime doğar dost o yüzden kasa basmadim anı bekledimBu işte bir terslik var 3. Adım won 2. Adım beklemede 😃 Tebrikler @Beşiktaş
Çok iyi de oldu dost.beklendigine değdiBazen içime doğar dost o yüzden kasa basmadim anı bekledim
Alacağız fedarali çay bahcesineFederal alicak gibi