- 23,986
- 9,420
- 113
7-8
Buda çekişmeli gecek anlaşldıYine geldik başa![]()
Dayı kaç yaşına gelmiş adamsın yaptığın kıyasa bak. Paran varken forumda dagittiklarin paran olmadiginda emaneten verilmiş paraya çöküp günlerce telefona mesaja cevap vermemeni aklamiyor böyle bir adalet anlayışı yok. Bir de gelmiş siz yarısını yapın falan diyorsun biz de kendimizce etkinlik açtığımızda dağıtım yapıyoruz ama durduk yere kimsenin de emanet ettiği paraya göz koymuyoruz. Hadi bunları yaptın adamla alma verme işini de çözdün bari adabinla susarsın sen hem hâlâ roll falan açıp bir de burada millete ahlak satma peşindesin. O gün o konuda seni bekleyen onlarca insan senin bu yüzsüzlugun için bu kadar üstüne geliyor ki sen görüyorum ki bunu da takmiyorsun takmayabilirsin ama forumda olduğun sürece bu mevzu ile anilacaksin.En azından o kadar adamlık yapmışım siz yarisini yapın sayginduyarim bu forumdaki alacaklarımi bilsen dudağın uçuklar bir gün bir adam ifşa ettiğime şahit oldunuz mu ?