- 12,471
- 3,674
- 113
Çok hizlilar 45 oldu
Yaw ne gelmicek, bi kaç şerefsiz hariç ben kimseyle kötü değilim zaten,yaptirmasaydi da cani sağolsun derdim, çok İskender ismarladigida oldu adamın, yaptırmak zorunda da değildi sonuçta, iyi geceler dedikten sonra gidebilirdi adam, acayip boş yapionuz sonra banlaniyoruz boş belesTabisi tabisi ben ortam qermiom
İşine qelmedi demi 😂
Nba kuru gıdıyor dıgerlerınust olur bob marleyYanlışlıkla NBA ya oynadık sanırım
Valla öyle erhanımNba kuru gıdıyor dıgerlerınust olur bob marley
Sağlık olsun dost bu gece sans yok demekkiLose malesef olmadı @Beşiktaş