Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Beşiktaş / Kasa 50 Hedef 500

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,811
100,365
113
Şimdi şöyle bir durum söz konusu o kızın benden 30 k alacağı var 17 gün sonra ödeyeceğim bu müdür de kızın arkadaşı kıza akşam yazdim beni bu rakamlarla uğraştırma bari yükselt dedi bende yükseltirsem odenmezsse hesabından düşerim dedim o da bende annemden alırım kesersen dedi sonrada oranın müdürü Ayhan dedi yani yeterki tutsun bir şekilde bu girdaptan paramı alırım
Yav fedo ne biçim işler bunlar Allah aşkına 😁
 

SULLY

Summerhouse
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
31,264
25,866
113
Süründürmeyip öldüren tefeci varmı ?
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,811
100,365
113
Enişte evlenecektik kızla ailemizle tanistirdik başımıza iş aldık sonra kızda oruspu çıktı ayrıldık ama işte alacak verecek dewam ediyor :)
Bahis sitesinde çalışan bir kız ne olabilir şerefli bir kız dusermi oraya
 

NonStopp

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,291
9,694
113
Ne yazsam bilemedim fedocum kasa 0 olsa bile kendi cebimden odeyecegim diyosun acele edip bahis alıyorsun tüm kasayla yarısını da basabilirdin yüzde 50 ye dusururdun riski ne gerek vardı onu anlamadım kimsede seni darlamazdi seni konudakiler boşu boşuna hiç ettin kasani
 

TayfunWhite

Since 1963🐊🟢⚪
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
30,620
9,651
113
Ne yazsam bilemedim fedocum kasa 0 olsa bile kendi cebimden odeyecegim diyosun acele edip bahis alıyorsun tüm kasayla yarısını da basabilirdin yüzde 50 ye dusururdun riski ne gerek vardı onu anlamadım kimsede seni darlamazdi seni konudakiler boşu boşuna hiç ettin kasani
Dedim U21 oyna bari diye yine dinlemedi :(
 

NonStopp

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,291
9,694
113
Ne yazsam bilemedim fedocum kasa 0 olsa bile kendi cebimden odeyecegim diyosun acele edip bahis alıyorsun tüm kasayla yarısını da basabilirdin yüzde 50 ye dusururdun riski ne gerek vardı onu anlamadım kimsede seni darlamazdi seni konudakiler boşu boşuna hiç ettin kasani
Ben seni düşündüğüm için yaziyorum yoksa ödül felan da almıyorum zaten yanlış anlama dediklerimi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst