Valla fark etdim.ama.is işten geçti salık olsunOzurluk bişey yok bro salla gitsin ama o eleman ban yemeli mutlaka.kesinlikle kötü niyetli şerefsiz.bide yanlış k adı şifre giriyorum ilk başta hata veriyor yanlış diyor bidaha deniyorum aynı sifreyi siteye giriyor.allahin belası kötü niyetli milletin k adı şifresini öğrenip milletin hesabını patlaticak