- 5,176
- 4,611
- 113
Isin espriside o dostum 😁😁20 TL si olan takım satın alıyor
Bol şans
Beşiktaşı tam satın alamamışsın sanki dost 😄Isin espriside o dostum 😁😁
Kayip dost. Ben kim kazanmak kim 😁@birbahisci kupon kayıp mı kazanç mı dost![]()
öyle deme dost yanlışla gelir zaten bizim kuponlar acaba onlardan biri mi diye sormak istedimKayip dost. Ben kim kazanmak kim 😁
Keske oyle olsa dost. Diger kuponda juvenin varina oynamistim mac oncesi son mac . Ronaldo bile zabita goren dilenci gibiydi. 20 liraya juvenin kaderini oynadim 😁😁😁öyle deme dost yanlışla gelir zaten bizim kuponlar acaba onlardan biri mi diye sormak istedim![]()