- 6,870
- 10,914
- 113
de jong ve messi dısında 1 tane düzgün topcu yok koskoca barcada
Dostum sevillanin gol atacagini sanmiyorum ilk mac 2.0 bitmis haliyle savuncaklar kontradan atarsa atar sevillaya öküze bok bombos direge vurdu topu delircem ya
Barca eskisi gibi degilkibenim alacagım 180 lira para bu aptallar ligi zaten alamıyor üstüne bir de kupadan elenecek şu oynadıkları topa bak ya
la barça topu alıyor aptal aptal yan pas yapıyor kontra falan da yemez ki bunlar zatenDostum sevillanin gol atacagini sanmiyorum ilk mac 2.0 bitmis haliyle savuncaklar kontradan atarsa atar sevilla
Dur agzini hayra acsevilla penaltı ama kesin iptal olur bu da
yok izliyorum macı alakası yok penaltıyla benceDur agzini hayra ac
kanka kullandıgı penaltıya bak delircem yaPenaltı kacıran topcunun da ben te
bu sezonki gs başakşehir macında giulianonun kacırdıgı penaltının aynısıBen mackolikten takip ediyorum
barça da bir bok yapmıyor ki ceza sahasında topu alıyorlar daha pas verme derdindelerSevilla sadeceilk macin skorunu korumaya calisiyor ondan mac boyle cop