Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling bjornensz / Kasa 1k Hedef 4 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hipokrat

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,635
5,630
113
hocam hem foruma sponsor hem de sevdigim bir yayıncı baya kullanıyor övüyor
ben de birkaç kez kullandım bir sorun yaşamadım ama çok yüksek miktarda çekim yapmadım henüz
Aga forum iyi hoş ona lafım yok da sponsor site foruma rağmen yamuk yapabiliyor misal Gobahisin bana yaptığı gibi.Ama birkaç kişiden de duydum fena site değilmiş
 

Verstappen

iLTW
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,870
10,914
113
Aga forum iyi hoş ona lafım yok da sponsor site foruma rağmen yamuk yapabiliyor misal Gobahisin bana yaptığı gibi.Ama birkaç kişiden de duydum fena site değilmiş
hocam site adını hatırlamıyorum su an gecen bir sitede sorun yasamıstım ve forumdan da destek alamamıstım birkaç arkadaş da sahit hatta buradaki o yüzden sponsorlugu ben de cok önemsemiyorum artık. bu site uzun zamandır hem piyasa da hem de dedigim gibi sevdigim güvendigim bir yayıncının sitesi ona güvenerek oynuyorum. adamın yaklasık 10 tane sponsor sitesi var dedigine göre sadece bu siteden 1 kere bile şikayet almamıs henüz
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,814
100,367
113

Hipokrat

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,635
5,630
113
hocam site adını hatırlamıyorum su an gecen bir sitede sorun yasamıstım ve forumdan da destek alamamıstım birkaç arkadaş da sahit hatta buradaki o yüzden sponsorlugu ben de cok önemsemiyorum artık. bu site uzun zamandır hem piyasa da hem de dedigim gibi sevdigim güvendigim bir yayıncının sitesi ona güvenerek oynuyorum. adamın yaklasık 10 tane sponsor sitesi var dedigine göre sadece bu siteden 1 kere bile şikayet almamıs henüz
İnanırım bazen hiç adını duymadığımız siteler sağlam çıkabiliyor.Antepli mesela bugün bahsineden 28k çekti site sağlam değil ama sonuçta ödedi.Adam da 5 kişiye 100 sözü vermiş çekim gelince ben biraz dinlenicem demiş gidiş o gidiş:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst