- 3,173
- 1,403
- 113
Paran varsa yancıkta ...
şike var diyorlar heraldeTromso vs Örgryte Göteborg bu maç 4.1 bitti görünüyor siteler neden iade ediyor bu maçlari bilen varmi
Kimseye değmeden geçelim yağlı boya misaliEmanet tetikte Gezen imparatorrrrr
bi ara maç oynanırken her yerden kaldırıldı bu maç. bişeyler döndü ama bilinmiyor işteşike var diyorlar heralde
ah be küçükken pazar a giderdik değmesin yağlı boya diye bağırırlardı o aklıma geldi geçmişe gittim birden 🥲Kimseye değmeden geçelim yağlı boya misali![]()
Bende sokaktan geçerken bazen bağırıyorum değmesin yakarah be küçükken pazar a giderdik değmesin yağlı boya diye bağırırlardı o aklıma geldi geçmişe gittim birden 🥲
1,2 sene içinde komple bu siteler bitsede kurtulsak daha ıyı olacak sanki18 yasına basan her ergen kumar oynamaya başlayınca bir sürü üye oldu son 3 4 yılda ,siteler artık doyuma ulaştı, bonus dagıtmaya gerek görmüyorlar çünkü sürekli bir üye artışı var,1 2 seneye tamamen bonus olayı biter,
Aynı kardeşim herkes aynı sana özel değilArkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
Sitelere birsey olmaz memleketin 5 te 1 kumar oynuyor nerdeyse1,2 sene içinde komple bu siteler bitsede kurtulsak daha ıyı olacak sanki
Ya adamlar para geç yattı diye küfür ediyor ne dolandirilmasi ? Ordan alip başka siteye atacak darlıyor darliyor sonra da küfürü basiyor sanki büyük bir iş yapmış gibi de gururla burda paylasiyorlar. Hic mi denk gelmediniz o fotolara burda.Dolandırılan adam teşekkür mü etsin art niyetli çok site var adamın elinden bişey de gelmiyor parası gaspedilince
sitelere komple çözüm bulunursa erişim engeli felan işte o oynayanlar ve bizde kurtulur o anlamda söyledimSitelere birsey olmaz memleketin 5 te 1 kumar oynuyor nerdeyse
Tamam işte sebebini anlatıyorum sen olmayabilirsin bende değilim ama arkadaşım herkes sen ben değil ki. Daha dün paylaştılar burda bir kaç resim. Biri bana öyle laf etse ağız göz kafa dalarim küfürü edene.Kankam iyi de benim hiç öyle olayım olmadı sitelerle yatırım yapmayan biri de değilim çok fazla yatırım yaptığım ve çok fazla zararda olduğum siteler var onlarda aramıyor sormuyor ayrıca hani tek ben olsam tamam derim de benim gibi çok fazla kişi belki de kumarla ilgilenen insanların %80’ i görmüyor bonus falan eskisi gibi
Eyv reisşike var diyorlar heralde
Samimi söylüyorum bu daha iyi günlerimizArkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
Maalesef öyle. Maaşını alıp direk kaybeden oyuncular varSamimi söylüyorum bu daha iyi günlerimiz
Kan emici siteler bu gidişle daha berbat duruma getirecekler işi
yasal da iyileştirme yapsalar orsn bülten vs kimse oynamaz sitelerden1,2 sene içinde komple bu siteler bitsede kurtulsak daha ıyı olacak sanki