Ben alt sen üst oynasak aynı miktari da bassak nasıl olacakSanal bahis PlayStation da otomatik oynatiyorlar sen ne oynasan tersi gelicek şekilde ayarlıyorlar
Bunlara bulaşma maç önü ve canlıdaki yapılan bahis türünün tersine göre şekillendiriyorlar. Otomatik falan değil müdahale ediyorlarBuaclar oynaniyomu bilen varmiEkli dosyayı görüntüle 990160
olabilir birader. gormemistir, yeni baslamistir. alayiniz dalgasindasiniz her konunun. biraz olgun olun. her halta basit basit sakalar yakismiyortakılıyoruz be forum burası kasmayın
neyini bilmeyecek aldığı bahiste bile 30 dk sanal yazıyor kocaman![]()
@emirsavas'ta ketçaplı tost yapıyor arkada sidik kokulu ps salonunda 😂😂
onun elinin değdiği birşey yenmez aw@emirsavas'ta ketçaplı tost yapıyor arkada sidik kokulu ps salonunda 😂😂
Sistemde alt oynayan az üst oynayan coksa alt yaparlar bu kadar basitBen alt sen üst oynasak aynı miktari da bassak nasıl olacak
Saktır et reis boşver eğlensin çocuklarolabilir birader. gormemistir, yeni baslamistir. alayiniz dalgasindasiniz her konunun. biraz olgun olun. her halta basit basit sakalar yakismiyor
Şaka biyana @clovers1995 cezam geldi filan diyordu girdi çıktı yapıcam diyordu 3 aya kitlediler heralde .onun elinin değdiği birşey yenmez awzehir katar adam insanlıga karşı uzaylı fantazisi var
![]()
İşte cümleyi yanlış kurduğun için bu soruyu sordum. Ne oynarsan tersi gelecek diye bişey yok kanka. Hangi bahis ağırlıkta alınmışsa o yatar diğerleri kazanır daha doğru cümle olacaktıSistemde alt oynayan az üst oynayan coksa alt yaparlar bu kadar basit
Kanım dondu bu gerçek mibizim evde oynanıyor hakemde benim var mı başka soru
girdi cıktı devri bitti artık 3 ay kapalıŞaka biyana @clovers1995 cezam geldi filan diyordu girdi çıktı yapıcam diyordu 3 aya kitlediler heralde .
Haberleri takip edelim ankara sincan açık cezawvinde cinnet geçiren mahkum varmı😂
Kendi gençlik dönemimde ki ps salonu ve internet cafeler geldi aklıma ne güblerdi be@Muroo1988 cafe sahibi![]()
Onun elinden paketli çikolata bile yenmez reis 😀@emirsavas'ta ketçaplı tost yapıyor arkada sidik kokulu ps salonunda 😂😂
Yok dost 3 yıl altına kapalı yok.girdi cıktı devri bitti artık 3 ay kapalı
arkada dj akman ,sigara dumanı her tarafta ,tuvalette bok ve sidik kokusu .patso ketçap mayonez hüü nereleredn gelmişiz buralara beKendi gençlik dönemimde ki ps salonu ve internet cafeler geldi aklıma ne güblerdi be
Hindistan sokak lezzetleri baş aşçısı @emirsavasOnun elinden paketli çikolata bile yenmez reis 😀