Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Bu Mail Tek Bana Mı Geldi 1000+ Mail Var

Bisesvar20

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,582
1,314
113
Yo tıklayınc bişey olmaz.
Ama inanma büyük ihtimal şu sitede kaydınız var savcılığa iletildi felan yazıyor dolandırıcılar yani
 

MadRasCaL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
4,271
9,177
113
Valla çözemedim mail adresleri arasında kendi mail adresimde var üstüne 2 3 tane mailde arkadaşımızın maili cikti
 

Attalia

Sadece Antalyaspor!
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
926
451
63
Valla çözemedim mail adresleri arasında kendi mail adresimde var üstüne 2 3 tane mailde arkadaşımızın maili cikti
Şuan mailin aslını göremiyorsun.
Sadece bu mailin kimlere iletildiğini görüyorsun.

Yapman gereken,
sağ üstteki üç çizgiden "gereksiz değil" kısmını işaretle.

Bu mail gereksiz klasöründen, gelen kutusuna taşınacak.
Oradan tekrar maile girince mailin aslını görebilirsin.

Bende outlook kullanıyorum.
Son zamanlarda gereksize düşen maillerde bu şekilde çok gelmeye başladı.
Kurcalaya kurcalaya çözdüm mevzuyu.

Dediğimi yapman lazım mesajı görmek için
 

MadRasCaL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
4,271
9,177
113
Şuan mailin aslını göremiyorsun.
Sadece bu mailin kimlere iletildiğini görüyorsun.

Yapman gereken,
sağ üstteki üç çizgiden "gereksiz değil" kısmını işaretle.

Bu mail gereksiz klasöründen, gelen kutusuna taşınacak.
Oradan tekrar maile girince mailin aslını görebilirsin.

Bende outlook kullanıyorum.
Son zamanlarda gereksize düşen maillerde bu şekilde çok gelmeye başladı.
Kurcalaya kurcalaya çözdüm mevzuyu.

Dediğimi yapman lazım mesajı görmek için
Olmadı yaptım kardeşim
 

Attalia

Sadece Antalyaspor!
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
926
451
63
Olmadı yaptım kardeşim
Bende oluyor.
Dediğim gibi "gereksiz değil" işaretlediğim zaman bu mail direkt anasayfaya normal gelen kutusuna taşınmış oluyor.
Oradan tekrar maile girdiğimde içindeki mesajı görebiliyorum.

Son 1 haftadır en az 5-6 tane böyle mail geldi.
Hepsini de bu şekilde çözdüm.
 

MadRasCaL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
4,271
9,177
113
Bende oluyor.
Dediğim gibi "gereksiz değil" işaretlediğim zaman bu mail direkt anasayfaya normal gelen kutusuna taşınmış oluyor.
Oradan tekrar maile girdiğimde içindeki mesajı görebiliyorum.

Son 1 haftadır en az 5-6 tane böyle mail geldi.
Hepsini de bu şekilde çözdüm.
Mail ortadan kayboldu ama gelen kutusuna düşen bişi yok
 

MadRasCaL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
4,271
9,177
113
Bende oluyor.
Dediğim gibi "gereksiz değil" işaretlediğim zaman bu mail direkt anasayfaya normal gelen kutusuna taşınmış oluyor.
Oradan tekrar maile girdiğimde içindeki mesajı görebiliyorum.

Son 1 haftadır en az 5-6 tane böyle mail geldi.
Hepsini de bu şekilde çözdüm.
Evet mailin aslı gözüküyor
Ben Ayça bu mail adreslerine mail at deneme bonusu için
Olaya bak bana atmışlar yanlışlıkla
 

MadRasCaL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
4,271
9,177
113
Dostum sayfayı yenileyip gelen kutusunu ve diğer kutusunu tekrar kontrol et.
Mail oralara bir yerlere taşındı.
Geldi kardeşim Ali yüce diye bir site yöneticisi Ayça diye birine bu mail adreslerine mail atın diye yazmıs mail bana gelmiş
 
Üst