- 6,392
- 3,710
- 113
Siz forumun jandarmasi misiniz olum her yerde her boka maydonoz oluyosunuz iśine bak benim asabimi bozma.Bırak bu yazgı işlerini yeter da
Siz forumun jandarmasi misiniz olum her yerde her boka maydonoz oluyosunuz iśine bak benim asabimi bozma.Bırak bu yazgı işlerini yeter da

Cekirdegede ciğdemmi diyolardı 😄Dost gevrek yoktur simit vardır öyle ayar oluyorum ki simit lan simit gevrek ney amk
boyoz cok guzeldi yaCekirdegede ciğdemmi diyolardı 😄
Bana çekirdek ver diyorum sivaslı adam izmire gelmiş çiğdem mi dediniz lan ben SİVASLIYIM anadolunu bağrından gelmişim lan simit simittir çekirdek çekirdektir ben anadoluyum abi.Cekirdegede ciğdemmi diyolardı 😄
bir mod mu doğuyor yoksa@Shellac yılbaşında 50k 50 kişi 1k çekiliş yapacam bu konu kapatılabilir üstat yılbaşında rakımızla görüşelim.
Bu arada @Shellac adamın dibidir biz onunla nakitbahisin 1000x sporda promosu vardı ikimizde tutturduk lan ne günleridi @Shellac paran ödendi mi bekliyorum bende bekliyorum ikimiz birbirmize kitlenmiştik o zamanda para paraydı @Shellac bana ödendi sen nerdesin bekliyorum adamında ödendi ne para koymuştuk o zaman.
O yüzden @Shellac benim için çok başkadır öyle böyle değil onu çok seviyorum bir de halden anlar senin gibi düşünür müthiş bir adam.
Kütahya mı?Burası neresi dost bil bakalım
@Shellac diğer forumların moduna benzemez halden anlar ayrıca @Başkan direk banlamaz.bir mod mu doğuyor yoksa![]()
baskan beni çok uyardi bazen@Shellac diğer forumların moduna benzemez halden anlar ayrıca @Başkan direk banlamaz.
Mesela hata yaptın @Başkan gelir der ki kendimiydin kendime değildim başkanım bu hata devam edecek mi?
Başkanım devam etmeyecek @Başkan sana son bir şans veriyorum iyi değerlendir dursun özbek gibi.
Bu forumun kıymetini bilin direk silmezler.
Konu da başka forum adı geçmesin dost@Shellac diğer forumların moduna benzemez halden anlar ayrıca @Başkan direk banlamaz.
Mesela hata yaptın @Başkan gelir der ki kendimiydin kendime değildim başkanım bu hata devam edecek mi?
Başkanım devam etmeyecek @Başkan sana son bir şans veriyorum iyi değerlendir dursun özbek gibi.
Bu forumun kıymetini bilin direk silmezler.
@Başkan direk silmez önce seni anlar seni bir çözmeye çalışır baktın yolun yol değil öyle bir siler atar ki ama her zaman son bir şans verir.baskan beni çok uyardi bazenbazi kansiz arkadaşlar var çok sataşanlar oldu her yazdigimi raporlayanlar felan başkan uyardi banlamadi
Geçtimi göster tabiki geçmedi ama geçmiş gibi davranman inan bunlara gerek yok şu forumu yüceltelim sende yapma inan gerek yokKonu da başka forum adı geçmesin dost![]()
Yok usta San franciscoKütahya mı?
Peki dost üzdün beniGeçtimi göster tabiki geçmedi ama geçmiş gibi davranman inan bunlara gerek yok şu forumu yüceltelim sende yapma inan gerek yok
Dost ben başka bir forum adı bile geçirmedim senin ki iftira gibi oldu ayrıca beni topa atıyorsun ben sana kırıldım insan forum arkadaşına iftira atar mı ben sana kırıldım.Peki dost üzdün beni
Dost goygoy yapıyorum başkan konusu geçiyordu ya o olsaydı öyle derdi manasındaDost ben başka bir forum adı bile geçirmedim senin ki iftira gibi oldu ayrıca beni topa atıyorsun ben sana kırıldım insan forum arkadaşına iftira atar mı ben sana kırıldım.
Reis bu zenginlik nerden geliyo ya işadamımısın vay be@Başkan beni kaç kere ipten aldı.
Kaç kere ihtar çekti.
Sana ne yapmamız lazım olmuyorsa önlem koyalım dedi en sonda anlaştık yemin ederim dursun özbek gibi üyelik geçmişimden dolayı adam sabrediyor.
Direk silmiyor yani önce anlamaya çalışıyor ters yazsak çoktan silmişti ama güzel yaklaşırsan şansında şansını veriyor @Başkan dursun özbek olmaya gerek yok adam müthiş birisi.