- 1,508
- 1,694
- 113
18
Ak feneri de acilsa artikİyi yapıyor
Biraz tedirgin sankiKendi konfor alanının dışına çıkmışsın hemşo, bu senlik rol değil. Kasa kasa girmelerin nerde @butragueno 😂
Açılacak 40 geçecekAk feneri de acilsa artik
Suvatım rastgele
dışlayan tayfa hahahaahahAk feneri de acilsa artik
Ula yoksulluk ula yoksulluk ne diyeyim ben sana 😂Hemşo kaybbetme lüksüm yok ondan![]()
Profilindeki adam gibiyiz puahjaUla yoksulluk ula yoksulluk ne diyeyim ben sana 😂
Dur belki pişman olursun fener ikinci çeyrek Sow yaparVallaha ilk yari manisa 8.5 tan aliyodukta dengesiz fener yuzunden almadim bundan sonra bile yatirabilirdi
Kazanirsak ulasiriz dost ayipsindışlayan tayfa hahahaahah
Ulan puahahaj vallahi öyleyiz 😂😂Profilindeki adam gibiyiz puahja
Işte dedim ya sagi solu belli olmaz diye aldik bakalimDur belki pişman olursun fener ikinci çeyrek Sow yapar
dünden bahsettim ben işnlh kazanırsınKazanirsak ulasiriz dost ayipsin