- 4,160
- 2,087
- 113
Reis sakin sinerji bozma lazımsın hahahaha kapat pencereyiOnlarin ak banane yensinler yav yenmeleri llazim pencere acik atlicam yoksa
Reis sakin sinerji bozma lazımsın hahahaha kapat pencereyiOnlarin ak banane yensinler yav yenmeleri llazim pencere acik atlicam yoksa
Giriş katsa atla gel kanka totem olurOnlarin ak banane yensinler yav yenmeleri llazim pencere acik atlicam yoksa
Seri gitti sukur
Bir Beşiktaşlı olarak fenerin basket ekolunu seviyor destekliyorum hoş Ali Koç orayı da batırdı ama neyseNe Barça eski Barça ne Real eski Real. Uzun rotasyonu vesseely sonrası öldü Fenerbahçede. Udoh büyük kumardi buyuk jackpot oldu bize. Kalite açısından sorun yok kimya tutarsa yürür gideriz
5Giriş katsa atla gel kanka totem olur
Kadınlarda sorun yok silkuse ediyor ama erkek basketbol bu sene en azından final yapmalı Euroleague deBir Beşiktaşlı olarak fenerin basket ekolunu seviyor destekliyorum hoş Ali Koç orayı da batırdı ama neyse
Bol sans reisUlasirsak ukasiriz