İddaa nin bayiden oynandığı o güzel zamanlarda isten çıktığımda lan ntvsporda skorları takip ederim vakit geçer diye kupon yapıp mesela kg yok oynardim evin yolunu tutuyordum eve gittiğimde (dakka 5 1-1) kuponun yattığını öğrenirdim. O zamanlardan buralara hey gidi akıp giden zaman hey