Bol şans reisDuruma gore ulasiriz
@Beşiktaş dosta tesekkurler
İlk 5 dk 24 çıkıp nasıl 31de bitirdiler beRahat 40-42 cıkcak peri 31 de bitirdiler
Dep paso süreyi kullandı boş döndü evde atamayıncaİlk 5 dk 24 çıkıp nasıl 31de bitirdiler be
Son per 40 lazm lose dayı yaniWonmu lose mu
Dost yok mu sende hareketWonmu lose mu