La aldigim gibi dustu 1 dk bos ekran da alinmadi onla ugrastim simdi reset attim@butragueno la bu na nasıl 175 aldın

He yav 1 dk bos gecti barem 170 e indibarem baya yüksek sen almışsın heralde 1.5-2 dk boş geçme olmuş biraz beklesen iyi yakalıyorsunmış
Gelsinnn
Evin atmasi lazim yoksa nanay
dep 100 atsa bi işe yaramıo aynen ev en az 75 olması lazm oda en azEvin atmasi lazim yoksa nanay