- 18,034
- 10,770
- 113
10-4 sıkıntı
Hic sevmiyorum semihi. Oldum zannediyor kendini. Hekimoglu daha iyidir. Bakalim rafanin verimi dusebilir dogru diyorsunLa yok semihe denir mi oyle ayrica rafa kenarda savunma yapamaz bence sag taraf ve gedsona alternatif olur bak bu golu dedim https://x.com/EKGedik/status/1830694582494941253?t=8n9pGTZEHJFgbf1DtBY2Pg&s=19
Semihin gol katkilarina bak asist ve goller hepsi öne geciren goller semih dhada pisecek ama adam zaten kanatta iyi degil foevette oldugu kadar immobile allah korusun sakatlanirsa semih buyuk alternatif yani semih bence surekli oynamali yav kumas kaliteli fizik kaliteliHic sevmiyorum semihi. Oldum zannediyor kendini. Hekimoglu daha iyidir. Bakalim rafanin verimi dusebilir dogru diyorsun
Ev 14 atamayacak herhalde 14 handi acmislr ekstra tripler gelmezse fena yattik
Semih kalite ama bu yasta ben oldum diyip calismayi birakmis. Ayrica vok top eziyor. Cocugu ya onde oynatacan ya da oynatmayacan. Hekimoglundan beklentim daha yuksekSemihin gol katkilarina bak asist ve goller hepsi öne geciren goller semih dhada pisecek ama adam zaten kanatta iyi degil foevette oldugu kadar immobile allah korusun sakatlanirsa semih buyuk alternatif yani semih bence surekli oynamali yav kumas kaliteli fizik kaliteli
Engelli gibi oynuyor şu an içinEv 14 atamayacak herhalde 14 handi acmislr ekstra tripler gelmezse fena yattik
Saglik olsun dost dep trip atti bide senide yorduk bosaEngelli gibi oynuyor şu an için
Sağlık olsun Basketçii 🔒