Hocam ver ordan 2 maç ortam şenlensinDert ettiğin şeye bak
Hocam ver ordan 2 maç ortam şenlensinDert ettiğin şeye bak
Saglik olsun 3 golde oldu ak yetmedi miYa futbol deme bana, arkadaşa maç verdik tek golden 10k gitmiş o Dortmund gevşeği yüzünden
Yasinim sen de ben gibi kayıplardasın
Az kaldi yakında forumda özel ders verecemHocam ver ordan 2 maç ortam şenlensin
ne yapıyolar scaba tine süre durduDep mola aldi ak 16 sn kala fark 8
La 3?5 üst dedim maç baslamadan. Abi kaçırdı vs atmadı atmadı bir tane yedi anında attı 2-1 oldu. 2-1den sonra Brandt kalecinin üstüne vurdu, depin gerizekalı topçusu yemin ederim kaleye 2 metre uzaktan önü bomboş bi vurdu topa top uzaya gittiSaglik olsun 3 golde oldu ak yetmedi mi
Onlar sennkini yesin hadi eywAbuyu sınır etmeyın
La 2 si gelsede degmiyor ki ugrasa 3 gelse ancakEkli dosyayı görüntüle 639496
Suatım yine tekte kaldık 31 verdık 25 alcaz aw
Saglik olsun laLa 3?5 üst dedim maç baslamadan. Abi kaçırdı vs atmadı atmadı bir tane yedi anında attı 2-1 oldu. 2-1den sonra Brandt kalecinin üstüne vurdu, depin gerizekalı topçusu yemin ederim kaleye 2 metre uzaktan önü bomboş bi vurdu topa top uzaya gitti
5 gelmesi lazımLa 2 si gelsede degmiyor ki ugrasa 3 gelse ancak