- 48,705
- 53,259
- 113
Benim dayı c.tesi günleri bu saatlerde retro 2 saati buluyor ama atarlar birazdanBiraz gecikti sanki 1 saati geçti tık yok öder onda sıkıntı olmaz neyse bu 💸 seninmis ellammm
Benim dayı c.tesi günleri bu saatlerde retro 2 saati buluyor ama atarlar birazdanBiraz gecikti sanki 1 saati geçti tık yok öder onda sıkıntı olmaz neyse bu 💸 seninmis ellammm
Bol şans@Novasky tesekkurler 2 kisiye sadece ulasicaz
Canliya forumda etkinlik yaptim dagitim yapicam acil de gelir puahhaBiraz gecikti sanki 1 saati geçti tık yok öder onda sıkıntı olmaz neyse bu 💸 seninmis ellammm
retro öder dost da bu gece bi çılgınlık yapman yokmu bi showumuzRetrobet çekimleri gecmi ödüyor bu iki oldu
Ne gbı bı showretro öder dost da bu gece bi çılgınlık yapman yokmu bi showumuz
olmaz öyle dost campel dostumuz yalandan dağıtmaz vurur masaya dağıtır birazdanCanliya forumda etkinlik yaptim dagitim yapicam acil de gelir puahha
sen bilmen recebim campel iNe gbı bı show
Tanıtsın kendınısen bilmen recebim campel i
Zorundamı bilader susTanıtsın kendını
Ben meraklı adamım tanıtmalıZorundamı bilader sus
Valla hepsi 8 k biseyler olursa surdaki insanlara yazarım tabi Recep hariç 😃😃🍬🍬para gelirse tabi uyumadan sıkıldım konu konu geziyorum sıkıntı Erhan da yokretro öder dost da bu gece bi çılgınlık yapman yokmu bi showumuz
Fazla merak iyi değildir recebim en son @butragueno da böyleydi iyi olmadı sonu bakBen meraklı adamım tanıtmalı