Olur olur maç başa baş gitmesin boyle 4-6 fark iyidir koskoca monaco adını okuyamadigimiz takimdan da o kadar sayi yemez bence.Belli olmuyor la bunlarda bak biri 10 fark seri yapti ev sonra 12 fark seri rahat olmayiz ama iyi olur diyelim
Hadi bakim umarim gelmezse fena sicarizOlur olur maç başa baş gitmesin boyle 4-6 fark iyidir koskoca monaco adını okuyamadigimiz takimdan da o kadar sayi yemez bence.
Açar az sonra farki rahatta kalın Altaniniz burda
Kumarında kumarbazındaEniste bizde kazanamadik yav hep bu geldi diyenler yuzunden
Bize koymaz doat ilk defa sicmiyoruz😅Hadi bakim umarim gelmezse fena sicariz![]()
Eniste bünye alismadi mi artik alismasi gerek artik misal bende alisti bayaKumarında kumarbazında
O napiyo tatile mi çıkmışMike jamesde olsaymış -20 olurmuş
2 fatura ödesem kisi basi 25 ancak yollaybiliriz aw para mi artik13 k yı nabacan la suvat