Aynen öne gecerse faullerle belki de baya zor4 fark geriye dustuk daha burdan cok zor tahminimce
Vay anasini kac alt bekliyoruz onu kovalayalim dost daha burdan,donmez bu macAynen öne gecerse faullerle belki de baya zor
Yok la alt olmasi icin depin durmasi lazim ondan dedimAltta bekliyoruz dost naptin
Alt yok la kasa bastikVay anasini kac alt bekliyoruz onu kovalayalim dost daha burdan,donmez bu mac
Keske gelse dost ama cok cok zor bu dakikadan sonraO seri 1 defa olur la guzel yattik
Bakalim artikKeske gelse dost ama cok cok zor bu dakikadan sonra
Son care o son 2 dk one gecse bile gelebilir o ayriAynen uzatma olayini hic kurmadik cok iyi olur