en sevdiğim lig ya tam atarlar yada onu söylemeyek
en sevdiğim lig ya tam atarlar yada onu söylemeyek
Bol şans diliyorum takipteyimKasa kasa gitmeyebilirim bakacaz siteye atip geliyom hedeefe ulasirsak ulasiriz 5 kisiye
Teşkocular katilabilir
Kaybettiğimiz Savaş yok bu tesko muhabbeti ne lasende gördün demek teşkocum ama işin sonunuda hüsranla gördünmü
Bol şanslarKasa kasa gitmeyebilirim bakacaz siteye atip geliyom hedeefe ulasirsak ulasiriz 5 kisiye
Teşkocular katilabilir
kitlenen konulardan bi bak anlarsın dost bende sonra gördümKaybettiğimiz Savaş yok bu tesko muhabbeti ne la
Teskosunuz diye diye teşko yaptilar bizi halbuki öyle bisey yoktu 😃Kaybettiğimiz Savaş yok bu tesko muhabbeti ne la
Sans diledinmi la destursuz