- 66,405
- 32,267
- 113
Aktı
Olm bn 40 yaşındayım burda bana çoğu kişi dayı demeye başladı kendi yaşları hep 30+ ama sorsan hiç birinin 55 60 yaşından aşağı dayısı yokdur suatimda denmesi bnce güzel ama suvatim bende biraz tiiye almak gibi oluyorLa ne biliyim sevmiyom cok bisey demiyodum zatende herkes demeye basladi ak![]()
TriiippppHep swnin yuzunden ak suvatim suvatim
Merhaba serdarımSuatim diyince noluyo la sende bana serdarim de ne var onda
Aynen iste neyse dayi maca bakalim puahhahahOlm bn 40 yaşındayım burda bana çoğu kişi dayı demeye başladı kendi yaşları hep 30+ ama sorsan hiç birinin 55 60 yaşından aşağı dayısı yokdur suatimda denmesi bnce güzel ama suvatim bende biraz tiiye almak gibi oluyor