- 23,042
- 11,695
- 113
Ağlama la tamam puhahaha
Tebrikler dost yüreğine, emeğine sağlık 👌👏👏👏Teknik faul yeddik iyi mi bir faul almamiz lazim
Bu bahsin rahat gelmesi gerekti la 17 atamamak neAğlama la tamam puhahaha
Bitti mi abiBu bahsin rahat gelmesi gerekti la 17 atamamak ne
590 devam edebilir eniste bizi bağlamaz2590 da cekiliyor muyuz enişte 1 er k yeter
Birde gerek yok diyordun gözümü ekrandan ayırmadım bir saniye 😂Bu bahsin rahat gelmesi gerekti la 17 atamamak ne
😃Birde gerek yok diyordun gözümü ekrandan ayırmadım bir saniye 😂
25Kac kisiyiz la bastan olan
Bayağı varızKac kisiyiz la bastan olan
Dost bu görevleri genelde sana veriyorlar hahahaKac kisiyiz la bastan olan
1 adım daha suvat zaten dağıtıp yeni konu acarsin yine aynı hesaba gelecekKac kisiyiz la bastan olan
Var 3 4 arkadaşKac kisiyiz la bastan olan