- 80,979
- 54,137
- 113
Atis 2 de 2 olmazsa gitse daha iyiMarko tarık nigel bunlar üçlüğe gitmez inş
Atis 2 de 2 olmazsa gitse daha iyiMarko tarık nigel bunlar üçlüğe gitmez inş
Bunlar perde 40 atiyodu la şu charlotte berbat alt takimiNewe yorkvkefiysiz sanki
Bu sene genelde üst broBunlar perde 40 atiyodu la şu charlotte berbat alt takimi
Fener maçı 78 bitmiş puh
wolwes ne alemdeYuh aq vade gitti tarşüa bıraktı driblig üstü atamdı colson huucö ribamdı aldı dışarı cıkıp ezdi yazık ya
Aga son 2 macini hatirliyom arada ucuyorlar da tek 100 u gecemeyen bunlar rakibede attirmiyorlarBu sene genelde üst bro
Wolves te toplamıştı o keyli burayı takip ettik onlarda sıcmak üzerewolwes ne alemde
Nedense bana gelecek gibi duruyor his sadece yoksa bir bok oldugu yokGeçmiş olsun bro ny macida gelmezmis zaten 7 dkda 9 sayı attı kolsuzlar