- 8,752
- 2,958
- 113
Iyi tarafi @bytako yirttihatay one gectı mevzuya bak
Iyi tarafi @bytako yirttihatay one gectı mevzuya bak
nasıl yırttıIyi tarafi @bytako yirtti
Adam depe 2.5 ust almis. Bende toplam ust saniyordumnasıl yırttı
Geçmiş olsun dostaw ismaeli bir tane organize atak yok siktir git artık şu takımdan ya
aynen tam mal oldu volkana özeniyor herhalde volkanda böyleydi valerin bu defada gitmezse yönetimle beraber giderlerkalecide mal aw çocu ya adam bi hareket eder uçar zıplar bişey yapar. mal gibi topa bakıyor yediği gollerde
hepsi siktir olsun gitsin başkanda trabzonamı başkan oluyor nereye oluyorsa olsun sokayım ismaele hala arkasındayız diyoraynen tam mal oldu volkana özeniyor herhalde volkanda böyleydi valerin bu defada gitmezse yönetimle beraber giderler
Tam olarak neden arkasındaymış acaba abi ben merak ettim şimdi arkasındayız diyorsan bir şeylere güveniyor olmalısın adam oynatamıyor çok açık yanihepsi siktir olsun gitsin başkanda trabzonamı başkan oluyor nereye oluyorsa olsun sokayım ismaele hala arkasındayız diyor
neden arkasındaymış söyliyim çünkü yıllık 500bin euro alıyor şenol gelse sergen gelse 3 katını alacak o yüzden arkasında aw vizyonsuzuTam olarak neden arkasındaymış acaba abi ben merak ettim şimdi arkasındayız diyorsan bir şeylere güveniyor olmalısın adam oynatamıyor çok açık yani
dm kapalı senin@Arslnnnnn başkan bana dm atabilirmisin asci ile alakali
Açtım şimdi solasın @Arslnnnnn başkan dm atarmisindm kapalı senin