- 23,123
- 19,443
- 113
14 fark ile son per girildi bakalım
Birşey diyim mi detroit maçlarında hep izledim cidden hep böyle inanılmaz kötü sadece 1 maç iyi oynadı 7 maçtaO eleman normalde böyle kötü değilde bigun berbat
Yok yok ağa adam cidden kötü neyse kurtulduk son Per birkaç dakka tahammül ederizUlan telafi eder diye bekliyorum daha da sıçıyor
20 olsa yetmiyor mu7-0 seri ile başlasa da resmi won olsa
Yetiyor Doğru20 olsa yetmiyor mu
Erken sonuçlandırma varmış20 olsa yetmiyor mu
He tamam o zaman 6-0 a bitiririz işiYetiyor Doğru
Hesap edememiş o20 olsa yetmiyor mu
He biliyom abla da 14 fark ya ondan 7 yazınca dedim aceba 20 üzeri mi olması şartErken sonuçlandırma varmış